poniedziałek, 13 lipca 2015

Pomocy !!!

Zastanawiam się i zastanawiam i wyszło tak, że chcę was poprosić o pomoc i opinię.  

Bloga prowadzę od niedawna, kiedyś założyłam książkowy, który niestety okazał się niewypałem. Tak postanowiłam założyć bloga o hafcie bo jest to moja pasja, którą uwielbiam :), ale ... od niedawna zaczęłam zajmować, a dokładniej uczyć się Decoupage. Oglądałam prace innych osób i mnie zafascynowały i również postanowiłam nauczyć się robić takie cudeńka.

Moje pytanie brzmi, czy zostać na tym blogu tylko z tematyką haftu, czy również wplatać posty z decoupage, czy lepiej założyć oddzielny blog?

Co myślicie? Pomóżcie, bo wiele pomysłów mam w głowie, ale nie wiem jak będzie lepiej i czytelniej?

Dziękuję również kochani za wszystkie komentarze, które pozwolą mi podjąć decyzję :)

15 komentarzy:

  1. Myślę, że możesz pozostać przy jednym blogu, a żeby rozróżnić posty o różnej tematyce, zastosuj tagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej jestem za jednym blogiem. Przecież Twoje życie składa się nie tylko z haftu ale i innych elementów ;).

    Zresztą większość dziewczyn ma wiele różnych pasji w jednym miejscu.

    Zrób sobie np. zakładki i będziesz mieć fajnie wszystko pogrupowane :).

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam da blogi ale prowadzenie dwóch to dla mnie zbyt dużo - można przecież na jedym blogu prowadzić kilka tematyk - nieraz tak robię ale rzadko - tak że nie przejmuj się jest wszystko ok - bloga masz fajnego - mnie się podoba - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również się wydaje że warto zostać przy jednym blogu tylko oddzielić te dwie tematyki poprzez zakładki, tagi... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie, że 1 blog. ja rowniez umiem Decoupage ale nie mam na niego czasu. gdybym miala pisalabym 1 blog o moich pasjach :) pokaz jakie cudenka stworzylas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram dziewczyny. Ja bym jeszcze chętnie coś o kocie poczytała - jako trzeci temat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla własnej wygody prowadź jeden blog, a by było czytelniej dla oglądaczy wystarczy jak zastosujesz strony (teraz masz jedną, a jest taka opcja w blogerze, że można mieć więcej).
    Przede wszystkim Tobie ma być przyjemnie prowadzić bloga/blogi - zrób tak byś nie robiła nic wbrew sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem za jednym... kiedyś miałam dwa jeden usunęłam bo nie wyrabiałam z czasem... zrób sobie zakładki i wtedy będzie wszystko czytelne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. wplataj tu wszystko, różnorodność na blogu jest fajna :) nie będzie nudno z różnymi tematami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też jestem za jednym. Blog jest jak pamiętnik. Trudno pisać ich kilka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy temat, do tej pory nie przyszło mi do głowy że może źle robię mixując na blogu różne moje działalności. Wiele rzeczy mnie kręci więc o tym piszę i pokazuję. Myślę, że w różnorodności każdy zaglądający może znaleźć coś dla siebie i nie jest nudno! Sama czytam wiele blogów różnych tematycznie tak z czystej ciekawości świata. Dziękuję Ci za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie! Dora

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jak zakładałam bloga zajmowałam się tylko haftem, z czasem wprowadziłam do niego decu a także w sezonie świątecznym robiłam technikę quilingu. Więc myślę że w jednym blogu wrzucaj wszystko bo jak będziesz miała więcej to zrobi się kocioł dla wpadających w odwiedziny nie będą łapać się co i jak z tymi blogami aczkolwiek może się mylę. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem lepiej na jednym po co Ci 2 czy 3 blogi jeden i o wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję wszystkim za pomoc :) Rozwialiście moje wątpliwości i jak najbardziej macie racę, teraz tylko pora zając się zmianami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie jeden o wszystkim. Fajnie zajrzeć do kogoś, pooglądać piękne hafty, popodziwiać ciekawe zdjęcia lub przeczytać recenzję jakiejś fajnej książki. Czasem jeszcze fajny przepis się trafi. Dla każdego coś miłego :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)