wtorek, 11 kwietnia 2017

Wielkanocne pocztówkowanie

Na początku bardzo dziękuję za miłe słowa i wsparcie, dzięki wam dzień jest od razu lepszy :)

Święta już tuż tuż, a ja zawsze wszystko na ostatnią chwilę. Powstała pierwsza partia pocztówek, ale nie zamierzam za dużo się rozpisywać, tylko pokarzę co powstało.






Kartki nie do końca udane, nie jestem dobra w scrapbookingu, ale mam nadzieję, że te kartki ucieszą osoby obdarowane.
Lecę, pędzę tworzyć następne bo święta coraz bliżej :)
Ściskam was bardzo ciepło :)

17 komentarzy:

  1. Nie zawsze to co jest doskonałe jest piękne , najważniejsze ,że kartki zrobiłaś z sercem :) Mnie się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe karteczki :) Ja uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też się podobają. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowe, świąteczne, z jajem - fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne!
    I widać, że włożyłaś serce w ich wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kartki, nieważne, że Twoim zdaniem mają jakieś niedociągnięcia, na pewno spodobają się adresatom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie się twoje karteczki bardzo podobają. Są takie pełne zapału tworzenia. Cudo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przejmuj się swoim niezadowoleniem. Ważne, że z sercem stworzone. Każda następna karteczka jest lepsza, a więc głowa do góry! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie bądź niezadowolona! Śliczne te kartki, robione z serem i to jest idea całego tego kartkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne karteczki, kurczaczek uroczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Superowe karteczki:-) Wesołych świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne kartki, a ostatnia w dodatku taka słodka:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo udane karteczki, a pisanki w wianuszki najpiękniejsze.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)