środa, 11 października 2017

Magnoliowe drzewko

Dawno już nie było u mnie żadnego hafciku, zajęłam się kartkami i decoupage i już zostało mało czasu na krzyżyki. W końcu jednak dni stały się dłuższe i dzięki temu mogę pokazać Magnolie nad którymi pracuję od dłuższego czasu, jak na razie 1 kartka za mną :) Hafcik powstaje specjalnie do kuchni, już nawet jest przygotowane na niego miejsce :)





Praca jest zdjęta z tamborka, a wygląda jakby się dalej na nim znajdowała. W następnym poście postaram się umieścić recenzję tamborka Clover, jego wady i zalety.
Ściskam was mocno :)

19 komentarzy:

  1. Wspaniały hafcik, a właściwie to duży haft. Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycająca praca. Przepiękne kolory. Bardzo mi się podoba. <3

    Pozdrawiam Cię serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie będzie, to już widać po tej części :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny! Mnie jakos nie wychodzi haftowanie kwiatow.-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wzór, w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kwiatowa kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczny haft, pięknie będzie się prezentował już gotowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kwiaty. Kolorystyka jest tu wielkim atutem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny wzór, powodzenia w haftowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jak prezentuje się cały wzór. Kolorystyka mnie urzekła. Czekam na kolejne odsłony. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)