wtorek, 26 grudnia 2017

Bombki

Dostałam manii tasiemkowej i zaczęłam robić bombki z nich. Tak bardzo spodobało mi się ich tworzenie, że nie mogłam przestać i ozdobiłam nimi cały dom. Zafascynowało mnie mieszanie kolorów, wycinanie i klejenie. Wykańczałam je klejem na gorąco i cekinami by były bardziej masywniejsze bo same szpilki wyłaziły pod ciężarem bombki :)








Zdjęcia nie oddają całego ich uroku, bo w rzeczywistości wyglądają o wiele ładniej, a w następnym roku zacznę je robić wcześniej i każdym możliwym kolorem jaki uda mi się kupić :):)

16 komentarzy:

  1. Urocze i bardzo dekoracyjne karczochy - bombki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karczochowe bombki.
    Jeśli mogę doradzić-tasiemki zakupisz tanio na allegro nie to co w pasmanterii a wybór też ogromny. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne bombeczki, kiedyś sama próbowałam je robić. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne bombki. Zazdroszczę talentu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Zrób jeszcze takie z haftem w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale sie nie dziwię, że tyle ich zrobiłaś bo są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne bombeczki i cudne mają kolorki:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. haha, oj tak potrafią wciągnąć, a potem palce bolą xD

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)