poniedziałek, 19 marca 2018

Zabawa gra w kolory

Na zabawę u Magdy stworzyłam taką o to kartkę dla Asi, wytycznymi są kolory pastelowe.


 Do paczuszki dorzuciłam drewniane podkładki ozdobione decoupage.

Cała paczuszka wyglądała tak. W środku trochę słodkości, przydasie do scrapbookingu, perełki, cekinki, kwiaty i jajko ze wstążek. Mam nadzieję, że paczuszka spodobała się dla osoby obdarowanej.

Ja natomiast dostałam paczuszkę od Kasi w kolorze fioletowym, a w nich takie oto prezenty.


Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Dziękuję za udział w wymiance i wywiązanie się z niej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda ze świetna Wymianka !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne paczuszki wymiankowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli obie jesteście zadowolone, to najważniejsze. Bo o to w wymiankach właśnie chodzi. Pozdrawiam cieplutko oczekując z tęsknota wiosny:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że to była udana wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna wymianka kolorystyczna, zaciekawiła mnie kartka z babeczką :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)