czwartek, 18 października 2018

Wróciłam!!!

Witam wszystkie rękodzielniczki :) 

Dawno mnie nie było, ale życie i ciągły jego bieg uszczupliły mi wolny czas, a raczej siły by prowadzić bloga. Choć przez ten czas nie próżnowałam i zagłębiałam nowe techniki w których się zakochałam, to jednak nie miałam pomysłu jak się nimi podzielić. Już wróciłam i zamierzam nadrobić ten czas gdy mnie nie było, mam nadzieję że mnie nie opuściłyście i będziecie dalej do mnie zaglądać. 

Zakochałam się w hafcie diamentowym i powstało przez wakacje wiele prac w tej dziedzinie, które systematycznie zamierzam wam pokazać :) krzyżyki niestety poszły na ten cały czas w kąt i nie powstał żaden krzyżyk, choć zamierzam się poprawić jak tylko nadejdą zimniejsze dni bo mam zaczętych parę prac.

Teraz hafcik diamentowy, który był prezentem ślubnym :)



Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

12 komentarzy:

  1. To haft czy wyklejanka? Śliczna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę szczera i powiem, że jakoś w ogóle nie podobają mi się te diamenciki. Kiczowate jakieś ;) Ale podziwiam za wkład pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się podoba szalenie !! Sama zrobiłam jeden i byłam zachwycona jak szybko przybywa :))) Dobrze , że wróciłaś ...stęskniłam się :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że wróciłaś do nas a prezetpdla Młodych jest świetny. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się że wróciłaś do nas a prezetpdla Młodych jest świetny. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)