środa, 9 października 2019

Diamenciki

Nadeszła szara, deszczowa, brzydka jesień, choć może niektóry nie lubią takiej pogody to ja ją uwielbiam (oprócz deszczu oczywiście). Lubię ten zapach jesienny i wszędzie ogarniające mnie kolory, które motywują i pobudzają do tworzenia. Tak tak, zawsze właśnie jesienią jest więcej czasu na wszystko, a rękodzieło się tworzy. Trochę prac leży nie ukończonych, a jeszcze więcej jest w planach, a i święta coraz bliżej.

Dziś przychodzę do was z haftem diamentowym ze zdjęcia. Dla szwagierki zamarzył się taki obraz w sypialni, a że miała urodziny więc zabrałam się do dzieła by spełnić jej drobne marzenie. Haft większych rozmiarów bo 50x70 cm, ale bardzo szybko i miło mi się go wyklejało, a tak oto prezentuje się mój haft.




Szwagierka chciała sama oprawić obraz, więc dostało go w takiej wersji. Jak patrzę na te zdjęcie od razu zachciało mi się wakacji :)

Pozdrawiam Was cieplutko :)

8 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam jesień i nawet deszcz ani wiatr mi wtedy nie przeszkadza :) prezent świetny, super wygląda taki wyklejany obraz.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny obrazek! a jesień także bardzo lubię, szczególnie takie ddżyste dni z mgiełką i nostalgią w tle:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny!!! Gdzie można zamówić wzór i diamenciki, by wykonać taki obraz ze zdjęcia. Czy może Ty sama opracowałaś ten wzór i dobrałaś kolory?
    Będzie cudnie wyglądał w ramie i przypominał letnie wojaże :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny obrazek! I chyba bardzo pracochłonny. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Na początku myślałam, że to wyszyte :P Podziwiam za cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Twoją prace, nie znam tej techniki.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)