wtorek, 13 października 2015

Moje pierwsze Candy

Mija kolejny miesiąc mojej przygody z blogowaniem, z tej właśnie okazji postanowiłam zorganizować candy, w którym będę miała parę nagród do wygrania :)

Na początku zacznę od rzeczy najfajniejszej czyli nagród, a są nimi do wyboru :)


Nagroda nr 1
Książki: "Odnowienie organizmu", "Choroby krążeniowe", "Kręgosłup bez bólu", "Zamknąć wrota przed grypą".

Nagroda nr 2
Serwetki do decoupage, wzory i kolory wybrane przeze mnie (nie tylko te widoczne na zdjęciu)

Nagroda nr 3
Wzór haftu krzyżykowego przerobiony ze zdjęcia, dowolnego rozmiaru i rodzaju nici (jak to wygląda odsyłam do postu wcześniejszego)

Zasady :)
1. Organizatorem konkursu jestem ja, właścicielka bloga Elementy mojego życia.
2. Konkurs trwa od 13.10.2015 roku do 31.10.2015 roku, zgłoszenia po tym terminie nie będą brane pod uwagę,
3. By wsiąść udział w konkursie należy:
- być obserwatorem mojego bloga
- udostępnić baner u siebie na blogu
-  odpowiedzieć na pytanie – „ Co powoduje u Ciebie uśmiech na twarzy" 
- wybrać nagrodę, która cię interesuje
- podać adres meilowy

4. Nagrodę w konkursie wysyłam tylko na terenie Polski.
5. Wybór zwycięzcy będzie należał do mnie.
6. Zwycięzca będzie jeden, w wypadku gdy zgłosi się większa ilość chętnych, wtedy nagrodzonych może być więcej.
7. Informację o zwycięzcy będzie udostępniona w ciągu 7 dni, od dnia zakończenia konkursu, w oddzielnym poście na blogu. Zwycięska osoba zostanie poinformowana meilowo i będzie miała 5 dni na podanie swoich danych, jeśli po tym terminie ich nie otrzymam, wybiorę inną osobę.
8. Zgłaszać się należy w komentarzu pod postem konkursowym.

Życzę powodzenia !!!

5 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza? Ostatnio jestem maniaczką serwetkową, więc wybieram oczywiście serwetki. Uśmiech na twarzy wywołują moje dzieci koty - łobuzy ;), ale też książka albo zaliczone kolokwium (to ostatnio). Właściwie wiele rzeczy, bo lubię uśmiechać się do wszystkich wkoło
    e-mail kgosia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się - do nagrody nr 3.:) A uśmiech na twarzy wywołują: mój mąż (bardziej śmiech, bo nikt nie umie mnie tak rozśmieszyć, jak on), mój kot i wiele, wiele innych rzeczy, np. wygrana w candy.;)
    Pozdrawiam!
    promyk2004@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się zgłaszam z wielką ochotą :))) i wybieram nagrodę 2, czyli serwetkową :)
    Obserwatorem jestem, a banerek już zamieszczony: http://evebellart.blogspot.com
    Uśmiech na mojej tworzy wywołuje szczęście drugiej osoby.
    eva.kwiatkowska@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).
    Wybieram numer 3.

    Może dzięki Tobie będę miała w końcu wymarzony wzór z moimi ulubionymi tulipanami :).

    Oj wiele rzeczy powoduje uśmiech na mojej twarzy ... Ale niezawodne są zawsze dzieciaczki. Na ich widok buzia od razu mi się uśmiecha :).
    Dzisiaj wymieniłam się uśmieszkami z małym brzdącem w oczekiwaniu na zmianę świateł na pasach :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ponieważ moja praca jest związana m.in. z ziołami wybieram książki p. Korżawskiej :)
    Dołączam do grona obserwatorów. Pozdrawiam :)
    tkasia79@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)