poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Dziewczynka z misiem

Dziś przychodzę do was z uroczą dziewczynką. Jak ją zobaczyłam od razu chciałam ją mieć na tamborku i nadarzyła się ku temu okazja, że miałam osóbkę dla, której mogłam podarować ten hafcik. I tak trafił w rączki siostrzenicy :) Niestety tak mam, że jak coś mi się bardzo, ale to bardzo spodoba to muszę to wyhaftować. Nawet jak nie będę miałą pomysłu gdzie go powiesić.
Hafcik robiło mi się przyjemnie, w misiu miałam troszkę zawirowanie bo jego połowa to półkrzyżyki z łączonymi dwoma kolorami,  namęczyłam się przy tym, a w końcowym efekcie i tak tego nie widać bo kolor jest identyczny.


Hafcik z konturami nabrał od razu wyrazu :)




 Dorzuciłam do oprawy troszkę koronki, aby hafcik nabrał delikatności :)

Pozdrawiam was cieplutko :)

26 komentarzy:

  1. Obrazek śliczny i taki dziewczęcy! Oprawa bardzo mi się podoba i rzeczywiście dzięki koronce wyszło bardziej delikatniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wdzięczny motyw i ślicznie oprawiony hafcik :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft, pomysł z oprawą rewelacyjny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście śliczny ten obrazek. Tak niestety albo stety z nami hafciarkami jest...że pojawia się nagle wzór i chwyta za serce...no trzeba go wyhaftować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft! Kontury nadały mu wspaniałego wyrazu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafcik bardzo ładny, a oprawa rewelacyjna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tą koronką w oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny hafcik ....i nie oklepany;) Oprawa świetna. całość fajnie się prezentuje. Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny haft - pomysł z dodaniem koronki super !

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna dziewczynka :) A oprawa genialna - ta koronka to naprawdę wspaniały pomysł :) Pięknie się prezentuje całość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzór jest ekstra! Gdzieś ty go znalazła? I jeszcze moje ulubione kolory... Świetna oprawa.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór dostałam od pewnej osóbki na fb, ale widziałam też na alliexpres cały zestaw razem z drukowaną kanwą i muliną

      Usuń
  12. Cudeńko :) Śliczny i bardzo uroczy hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny obrazek :) Nie spotkałam się wcześniej z tym wzorem, bardzo mi się podoba. Muszę jeszcze pochwalić oprawę :) Ta koronka dodaje delikatności i smaczku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znakomity efekt :) Bardzo, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny obrazek, a pomysł z koronką miałaś świetny:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny dziewczęcy haft. Świetnie dobrana oprawa!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nietuzinkowa praca, brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny obrazek :) Wspaniały motyw!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wcale się Tobie nie dziwię, że się spodobało, kapitalny wzorek, taki bardzo kobiecy, a ta koronka hmmmm, miód, cud, i orzeszki :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)