czwartek, 27 kwietnia 2017

Elza

Jakiś czas temu moja siostrzenica miała urodziny, długo się zastanawiałam co dla niej zrobić i wpadłam na pomysł wyhaftowania Elzy, długo szukałam wzoru, który dla mnie się spodoba, ale po wielu godzinach przeszukiwania czeluści internetu znalazłam, ale sam wzór bez rozpiski mulin, więc kolory dobierałam sama. W pierwowzorze było też dużo backstitch, ale po ich wyszyciu, zrezygnowałam z nich i wszystko wyprułam, bo mi nie pasowało. Został tylko zarys oczu i ust.




Oprawa jak zawsze to moje wykonanie, bardzo lubię to robić i już tak się do tego przyzwyczaiłam, że nie zamierzam oddawać do szklarza. Tylko i wyłącznie kolosy nie bedę oprawione moimi rękami :)

Dziękuję, że jesteście :) Ściskam was cieplutko :)

23 komentarze:

  1. Piękna Elza! Rewelacyjnie dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny hafcik, będzie wspaniałym prezentem!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszła super, piękny prezent, na pewno się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny obrazek, Elza jak prawdziwa:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny wzór wyszukałaś i świetnie dobrałaś kolorki.Powstał śliczny obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny haft Ci wyszedł. No i fajnie, że sama oprawiasz....ja niestety nie mam takich umiejętności i daję zawsze do specjalisty....raz spróbowałam i fatalnie mi wyszło:)
    Ale Ty pięknie oprawiłaś i całość wygląda ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No no... Elza prezentuje się cudownie :) Bardzo mi się podoba Twój haft :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna Elza :) Zazdroszczę umiejętności doboru kolorów - świetnie Ci to wychodzi :) A oprawa super, siostrzenica na pewno zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny prezent! Super, że wszystko od początku do końca wykonałaś sama - możesz być z siebie naprawdę dumna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że obdarowana osóbka będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft i super dobrane kolory. Urzekła mnie też ramka z płatkami śniegu... Nie pokazuje córce bo mi żyć nie da ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna Elza :)
    Też zawsze sama oprawiam hafty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny hafcik i śliczna oprawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny obraz :) Czasami zastanawiam się jakie bajki polubi mój synek i będzie prosił o obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudny obrazek! Siostrzenica pewnie bardzo zadowolona z prezentu:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny hafcik! Jak dla mnie lepiej wygląda bez backstitch-ów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, jestem pod wrażeniem, to moja ulubiona ostatnio postać bajkowa, i szukałam wzorów Elzy w necie, ale nie znalazłam tak pięknego jak Twój. Podziwiam i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)