wtorek, 16 maja 2017

I Komunia Święta

W tym roku znów  u mnie imprez co niemiara, a jak wiadomo każdego chciałabym obdarować czymś wyjątkowym (nikt z moich znajomych nie zajmuje się ani haftem, ani decoupage). Pamiątka Komunijna na specjalną okazję. Bardzo szybko i miło mi się ją robiło, pastelowe kolory do mnie przemawiają :) Na początku zastanawiałam się nad zmianą kokardy na różową bo to pamiątka dla dziewczynki, ale w ostateczności zrezygnowałam bo w końcu niebieski i biały to czystość, a Komunia właśnie taka jest.





Pozdrawiam w końcu wiosennie i słonecznie :)

27 komentarzy:

  1. Śliczna. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft i śliczna pamiątka :)
    W oprawie obrazek prezentuje się zachwycająco !

    OdpowiedzUsuń
  3. I dobrze, że nie zmieniłaś. Przepiękny haft, wspaniała pamiątka.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna pamiątka. Ja też będę świętować tego dnia komunię chrześnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny obrazek :) Uwielbiam takie spersonalizowane pamiątki :) A Twoja Sylwio prezentuje się perfekcyjnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Bardzo fajny wzór, na pewno obdarowani byli pełni podziwu dla Twoich zdolności :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wzór, pięknie oprawiony - pamiątka naprawdę przecudowna :) I tak sobie myślę, że dobrze, że nie zmieniłaś koloru kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, myśle że zdecydowanie bardziej pasuje niebieska kokardka :) Wyszła Ci prześlicznie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna pamiątka, tez ten wzór brałam pod uwagę. Piękny jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna pamiątka! Bardzo fajnie oprawiłaś ten haft :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała i przepiękna pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna pamiątka! Ja w tym roku zrobiłam już sześć, a jeszcze jedną mam zamówioną. Mam nadzieję, że się nie pogniewasz, ale wydaje mi się, że passe-partout jest minimalnie za ciasne, na dole wręcz styka się z haftem... A może to tylko kwestia ujęcia fotografii?

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna pamiątka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny haft! Przepięknie prezentuje się w tej oprawie! Wspaniałą pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny haft i pamiątka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna ta pamiątka, a w oprawie wyszło rewelacyjnie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna pamiątka!!! Piękny wzorek!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pikenie :* czy może mi Pani powiedzieć jakimi nićmi Pani szyła?

    OdpowiedzUsuń

  19. Witam, czy jest możliwość zamowienia u Pani takiego obrazu? Jaki wymiar i ew. cena?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)