środa, 24 maja 2017

Sportowa dama

Pewnie nie tylko ja jestem sroczką co do wzorów, czasami wystarczy że gdzieś zobaczę coś co mi od dawna chodzi po głowie i od razu wskakuje na tamborek. Tak właśnie było z tym hafcikiem, wzór znalazłam na pintersecie, ale był tak maleńkich rozmiarów, że troszkę się namęczyłam by policzyć krzyżyki, ale jak widać mi się udało, a oto efekt ...




Hafcik trafił do przyjaciółki i dumnie wisi u niej na ścianie. Ja natomiast znów znalazłam coś co za jakiś czas będzie na tamborku :)

28 komentarzy:

  1. Super wzór i wykonanie :) Prosta czarna ramka idealnie do niego pasuje. Wygląda jak plakat. Pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny haft! Świetnie oprawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! A w tej ramie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny haft w stylu dawnych PRLowskich plakatów, ogromnie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny klimat haftu :) Super się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, dziewczyny górą !!! Bardzo fajny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wzór i perfekcyjnie wykonany haft Sylwio :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, ja też jestem sroczką jeśli chodzi o wzory :).

    Super haft :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny!!! Też lubię takie wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, super haft!! Pasowałby idealne dla mojej kuzynki na 40 urodziny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny haft :) Pozdrawiam cieplutko w ten deszczowy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastycznie wyszło! Musi świetnie wyglądać na ścianie!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haft świetny i w idealnym klimacie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny wzór i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na ten wzór nie trafiłam a lubie te czarne z minimalnym użyciem innego koloru, czy moge Cie Sylwio prosić o wzór na e-mail? baran.agata@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. No i bardzo ładnie :), podoba mi się :) taka kobietka z ikrą :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)