niedziela, 20 sierpnia 2017

Prezentów urodzinowych ciąg dalszy :)

Nie wiem ile jeszcze razy będę dziękować za prezenty jakie od was otrzymałam, ale pewnie będzie to jeszcze nie raz :) Dziś chcę podziękować, za kolejne prezenty, które do mnie przyszły ...

Dla niesamowitej Ewy która zasypała mnie taką ilością prezentów, że nie wiedziałam nad czym najpierw zawiesić oko. Moc kordonka, z którego mam nadzieję nauczyć się szydełkować, do tego szydełko 💕💕 i książka.

Nie byłaby to Ewa, gdyby nie podarowała mi czegoś do haftu i tu zestaw do haftu z kwiatem i ptaszkiem, metalizowana kanwa, nożyczki i przepiękna pocztówka :)

To jeszcze nie koniec prezentów, Ewa dorzuciła naszyjnik, serwetki, herbatki, coś słodkiego i świeczkę w kształcie słonia :)

Kolejną paczuszkę otrzymałam od Ani :) książkę i piękną pocztówkę  ...

 Kosmetyki, gumeczki i fajną zawieszkę, którą się perfumuje i później długo pachnie w pokoju, były też słodkości, które nie doczekały się zdjęcia :)

Pocztówkę serwetki i ręcznie robiony kwiat :) dotrzymałam od Małgorzaty
 
Dziękuję jeszcze raz za piękne pocztówki, życzenia i prezenty. Jesteście dziewczyny niesamowite :)

12 komentarzy:

  1. Fajne prezenty, praktyczne i dane od serca :)
    Teraz tylko siadać i uczyć się szydełkować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenty :) Kordonki i książka w sam raz do nauki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentowy zawrót głowy:))) Zimą będzie co robić. Wspaniałe dziewczyny!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masa wspaniałych prezentów do Ciebie przywędrowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny są niesamowite....ja już nie raz doświadczyłam wspaniałego serducha Ewci:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prezenty:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne prezenty, oby takich jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna porcja świetnych prezentów. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale śliczne prezenty i to w jakiej ilości!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)