wtorek, 26 września 2017

2. W czerwieni

Karta zrobiona jakiś czas temu, dla koleżanki, tym razem w czerwieniach :) Jeszcze nie do końca wychodzi mi kartkowanie, ale taka kartka na pewno bardziej ucieszy niż taka kupowana




Na koniec trochę prywaty, mam w domu bardzo dużo książek i niestety tych przeczytanych muszę się pozbyć bo nie mam już gdzie ich stawiać, niestety mam małe mieszkanko w bloku.
Niektóre książki są nowe i raz czytane, prawie wszystkie są podpisane, niektóre z dedykacjami. Ceny to 10 zł, niektóre 13 zł. Wysyłka do kiosku 10 zł bez względu na ilość sztuk. Mam nadzieję, że moje książki znajdą nowy dom :) Jeśli ktoś ma ochotę dokładniejsze zdjęcia mogę wysłać na meila.








Pozdrawiam cieplutko :)

18 komentarzy:

  1. Kartka energetyczna i fajna :) Lepsza taka niż kupiona , a z czasem nabierzesz wprawy :)
    Książki uwielbiam , ale teraz muszę odpuścić :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka wyszła Ci świetnie!
    Na książki się nie zdecyduję, sama mam ich bardzo dużo. Teraz jeśli kupuję jakąś książkę, to naprawdę bardzo bardzo muszę chcieć ją mieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to za narzekanie, że kartkowanie nie wychodzi? Przecież wspaniale Ci wyszła babeczkowa kartka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna kartka i najważniejsze, że z serducha:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka. Żałuję że nie mam jeszcze swojego skończonego domu bo parę książek wpadło mi w oko. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka :) A książki... kusząca propozycja, ale niestety też mam ograniczoną przestrzeń...

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczka Ci wyszła, więc śmiało mozesz je robić :)
    Mnie interesują książki z serii New York Times, ale u Ciebie widzę taką tylko jedną, a ten tytuł akurat już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka fantastyczna, książki uwielbiam , ale czytam ebooki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka :DDD. Książki uwielbiam, ale mam ich tyle, że ledwo mi się mieszczą :).

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna karteczka :)
    tez mam problem z miejscem na biblioteke :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajniutka :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. karteczka jest prześliczna, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna karteczka, na pewno ucieszy :) a książeczkę możesz mi jakąś wysłać ;) obojętnie, pochłaniam wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczka jest świetna :) masz talent:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)