środa, 20 września 2017

Finisz ślubny

Metryczka ślubna już gotowa i oprawiona. Czerwona rana najbardziej mi pasowała do całości. Do napisu użyłam nici metalizowanej złotej co było prawdziwym wyzwaniem, ponieważ wciąż ją prułam co było utrapieniem ponieważ jest taka sztywna, że wciąż się plątała. Zamiast znaków użyłam plastikowych obrączek :) Całość prezentuje się tak ....



I jak się wam podoba?

Mam też do Was ogromną prośbę przygotowuje właśnie pocztówki dla osóbek, które wysłały je dla mnie na urodziny i nie pamiętam dla kogo bo przez swoje gapiostwo zgubiłam kartkę miałam wysłać kartkę dla którejś z Was synka, ale nie pamiętam daty, ani adresu, proszę odezwij się do mnie na meila bym mogła naprawić swój błąd. Przepraszam też osoby, które miały już urodziny, ale tak rozłożyła mnie choroba, że nie dałam rady nic robić. Jeszcze raz przepraszam.
Ściskam mocno :)

16 komentarzy:

  1. Piękny haft i pamiątka na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pamiątka!:)Najważniejsze, żeby młoda para była zachwycona.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna pamiątka, jeszcze takiego wzoru nie widziałam. Pomysł z obrączkami - super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna pamiątka, na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie pięne dłonie! Krzyżyki potrafią odzwierciedlić wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. haft jest piękny, będzie cudowną pamiątką; te błyszczące "obrączki" zaś wydają mi się zbędne

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzór jest super, wykonanie też, ale... No właśnie, będę się czepiać. Osobiście (to MOJE ZDANIE i nie musisz się z nim zgadzać) to usunęłabym tę kropkę nad "I" w imieniu Monika. W drukowanych literach kropka jest zbędna.
    Pomysł z obrączkami jest bardzo fajny, ale... ja osobiście dałabym je z drugiej strony.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje zdanie, dziękuję za uwagi. Dopiero zobaczyłam tą kropkę nad "i" i faktycznie dziwnie wygląda, trzeba będzie to poprawić :)

      Usuń
  8. Sylwio pamiątka wspaniała. Pięknie oprawiona i te obrączki fajnie wyglądają.
    Ps. Dziękuję za kartkę i serwetki (powtórzyły mi się tylko 3) a ze z małym opóźnieniem to nic nie szkodzi- najważniejsze zdrówko. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wyszło, efekt jest piorunujący, bardzo podoba mi się ten wzór, muszę go na google poszukać, gdzieś widziałam, ale wtedy nie wydawał mi się ładny :3 a tu taka miła niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)