środa, 11 marca 2020

Państwo Młodzi

Uwielbiam haft w każdym wykonaniu, a jak wiadomo moja miłość jest teraz dzielona na haft krzyżykowy i diamentowy, gdzie w niektórych momentach ten drugi wygrywa. W między czasie tworzą się już kartki świąteczne, bo nawet się nie obejrzymy a święta będą na nosie.

Dziś chcę pokazać Wam haft diamentowy ślubny wykonany specjalnie dla Ani  i Mateusza :) Cóż tu więcej pisać, co najwyżej szczęścia Młodej Parze 💓💓




Ściskam Was cieplutko i mam nadzieję, że jesteście zdrowi i ominął Was koronawirus....

8 komentarzy:

  1. Coś pięknego. Cudna pamiątka. Ogromnie mi się podoba :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci to pięknie wyszło! Pozdrawiam bardzo ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ekstra, skąd Ty wzięłaś tyle diamencików w tak różnych kolorach, to sie gdzięs kupuje? Nie mam pojęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak przychodzi cały zestaw do wyklejenia - diamenciki,materiał, klej, długopis itp.

      Usuń
  4. Przepiękna pamiątka i wyjątkowa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)