czwartek, 8 lipca 2021

W eleganckim sylu

  Dawno mnie tutaj nie było, ale niestety proza życia i problemy rodzinne wywróciły mi życie do góry nogami. Choć czasu miałam w ostatnim czasie bardzo mało to jednak nie próżnowałam z robótkami różnego rodzaju.
 
Obecnie więcej teraz u mnie dzieje się na tamborku, niż w kartkowaniu, niestety na scrapbooking nie mam obecnie miejsca, a z tamborkiem mogę przycupnąć byle gdzie :) Pokażę więc kartkę, która zasługuje na pokazanie z delikatną scrapką i kwiatami. oczywiście jak zawsze u mnie kwiatów nie może zabraknąć :)



Ściskam cieplutko :)

3 komentarze:

  1. Fantastyczna praca, śliczne kwiatuszki, tło, jest pięknie! Życzę dużo dobra, niech co złe znika. Pozdrawiam serdecznie. <3 :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca! Fajnie, że wróciłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i elegancka kartka. Życzę powodzenia w życiowych sprawach :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)