piątek, 16 lipca 2021

Metryczka

 Witam Was serdecznie

W czasie gdy mnie nie było nie próżnowałam z różnym rękodziełem, była zima a jak to zimą bywa i trochę więcej czasu na krzyżyki :) Teraz przez te upały  to nie ma ochoty na nic, ale coś się powoli tworzy :)

 Ostatnio powstała metryczka dla małej księżniczki Amelki. Tego bobasa haftuję już drugi raz, a prawdopodobnie czeka mnie 3 raz bo obraz spodobał się dla przyjaciółki. Nie lubię haftować tego samego obrazu parę razy, ale czego nie robi się dla przyjaciół :)





 Ściskam Was serdecznie :)


17 komentarzy:

  1. Jest słodka. Nie widziałam jeszcze tego wzorku. Wyszła świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała! To niezwykła pamiątka. Dziewczynka urocza - cudny wzór. Podziwiam!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też te upały wykańczają...

    Zrobiłaś śliczną metryczkę :).

    Też nie lubię powielać wzorów...

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza dziewczynka :) Nic dziwnego, że tyle osób chce taką metryczkę dla swojego dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  5. To je nádherná výšivka na pamiatku narodenia. Gratulujem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosím, kde ste kúpili túto predlohu na vyšívanie??? Ďakujem

      Usuń
  6. Dzieciaczek jest przeuroczy, wiec trudno się dziwić że ma wzięcie:-) Świetnie wykonana praca. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna metryczka. Ja też nie zawsze lubię haftować coś drugi czy nawet 4 raz. Wszystko zależy od wzoru. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesłodki bobasek i cudna pamiątka 🥰

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna metryczka, pieknie oprawiona.

    OdpowiedzUsuń
  10. I realy like your pictures, keepsake your good job. It is amazing. 🤩🤩🤩🤩
    ភ្នាល់កាស៊ីណូអនឡាញ

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)