czwartek, 31 marca 2016

Matka z dzieckiem?

Nabrałam ostatnio ogromnej ochoty na jednokolorowe hafty, bardzo przyjemnie się je robi i oczywiście szybciej bo nie trzeba zmieniać koloru nitki. Takim sposobem na tamborek wskoczył nowy hafcik, który ma być prezentem dla koleżanki, która zawsze chciała mieć taki u siebie na ścianie :)
Po pierwszych zmaganiach powstało prawie połowę



Teraz kwestia co będzie na tym obrazie: matka z dzieckiem? czy Maryja z małym Jezusem? Dla mnie jest to bardziej matka z dzieckiem, ale inni twierdzą właśnie odwrotnie, a jak wy myślicie co bardziej do niego pasuje?

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, które motywują mnie wciąż do nowej pracy. Dziękuję, że jesteście za mną :)

7 komentarzy:

  1. Nie wpadałabym na to, że to Maryja i Jezus :D Kobieta z dzieckiem jak nic

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieta z dzieckiem, a nie żadna Maria z Jezusem! Kto to widzisz takie cuda, to ja nie wiem :)
    A hafcik uroczy :) A tak w ogóle, to w końcu wzięłaś za igłę :) Super! :) Czekam na kolejne hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię jednokolorowe schematy:) A dla mnie to zdecydowanie matka z dzieckiem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny wzór:-) subtelny. Jak dla mnie to matka z dzieckiem:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie to bardziej matka z dzieckiem :) ale jakby dodać aureolę to od razu by się zmieniło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, szybki hafcik :).

    Bardziej matka z dzieckiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to matka z dzieckiem, też nie dawno ją haftowałam, bardzo przyjemny wzorek.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)