niedziela, 8 października 2017

Babeczkowe podkładki

Podkładki powstały specjalnie dla Weroniki na wymianę, a że są już u właścicielki więc mogę je pokazać. Puściłam przy nich trochę wodze fantazji i nie wiem czy nie przedobrzyłam. Tak mi się spodobały, że pewnie zrobię je jeszcze nie raz. Do efektu postarzania użyłam patyny, przez którą miałam małe przeboje bo nieumiejętnie odkręciłam słoik i zalałam ją łóżko i podłogę, kto jej używał to wie że nie dość że śmierdzi jak benzyna to jest niezmywalna. Tak, tak mam na łóżku teraz brzydką, ohydną plamę. Dość jednak narzekania pora pokazać winowajców ...



Udało mi się zdobyć takie serwetki na których nie powtarza się motyw babeczki, więc na każdej stronie i każdej podkładce babeczka jest inna :)
Teraz druga strona ...


Jak wam się podoba? Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz :)


23 komentarze:

  1. Są wspaniałe:) Mam podkładki z podobnych motywów dzięki naszej blogowej koleżance:) uwielbiam je:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszły podkładki. Uwielbiam ta serwetke. Babeczki są apetyczne i każda inna dlatego fajnie się z nimi pracuje. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne podkładki, a babeczki są bardzo apetyczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne podkładki , bardzo mi się podobają :)
    My używamy z mężem podkładek kupionych kiedyś na wakacjach , ale już ledwo widać wzór ...:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkładeczki - przepiękność! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne są! aż nabrałam apetytu na taką smakowitą muffinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne podkładki! Przepięknie wykonane, super motyw!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne podkładeczki takie kolorowe i apetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne :) az ślinka cieknie jak się na nie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne są! Babeczki są prześliczne, już zazdroszczę nowej właścicielce.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesmakowite te podkładki! Piękne :)
    Co do zniszczeń, każda wojna ich wymaga, ta rękodzielnicza też :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne podkładki!!! Wzór babeczek super!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sylwio dziś doszła do mnie kartka urodzinowa od Ciebie, pięknie Ci za nią dziękuję i za ten śliczny dodatek. Buziaki dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają bardzo, bardzo słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uuu, współczuję patyny, która śmierdzi nawet przez słoik :(
    Natomiast podkładki słodkie ;), wyszły naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)