środa, 8 listopada 2017

Skrzyneczka dla Zuzi

W ostatnim czasie powstało wiele prac i wydarzyło się parę wymian, których nie miałam kiedy pokazać. Staram się ogarnąć zdjęcia, obecne prace, próby w zespole i jak za karę znów dopadło mnie choróbstwo.
Jakiś czas temu Weronika z bloga Świat nicią malowany poprosiła mnie bym zrobiła skrzyneczkę dla jej córeczki Zuzi na spinki do włosów. I powstało takie oto pudełeczko...
 
 

Skrzyneczka wyruszyła wraz z innymi rzeczami, na wymianę. Słoiczki i podkładki są w wcześniejszych postach, a teraz co jeszcze dorzuciłam do wymiany:


Natomiast ja chciałam trochę przydasi do kartek lub haftu. I tak oto dostałam pakę papierków, muliny i słodkości. Patrzcie jakie wspaniałości przygotowała mi Weronika, która nakarmiła wszystkie moje pasje :)





Dziękuję za wszystkie komentarze i za to że ze mną jesteście, chociaż  w ostatnim czasie rzadko zaglądam na bloga. Buziaki :*

8 komentarzy:

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)