niedziela, 4 marca 2018

Wymiana kartkowa - Znaki zodiaku

Postanowiłam w miarę możliwości udzielać się bardziej w zabawy blogowe. Właśnie temu zdecydowałam się na zabawę u Lidzi w Wymianę kartkową. Wytycznymi w miesiącu lutym był znak zodiaku. Moja kartka wyruszyła do Teresy, która jest zodiakalnym bykiem, więc taką o to stworzyłam dla niej kartkę :)



Ja natomiast otrzymałam kartkę od Krysi :)


Zapraszam na kolejny miesiąc kartkowania u Lidzi, w każdym miesiącu inny temat i fajna zabawa :)
Pozdrawiam!!!

11 komentarzy:

  1. Podziwiałam już tę kartkę u Lidzi. Bardzo mi się podoba :) Krysia również przysłała Ci śliczną kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczkę zrobiłaś z tym byczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie kartki bardzo mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są Wasze kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. obie kartki świetne, i ta stworzona i otrzymana :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki - wspaniała wymianka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta z lwem super, w byku nie podoba mi się grafika. Ale to kwestia gustu. Ciekawe jakie strzelcowe kartki ktoś stworzył.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)