poniedziałek, 20 stycznia 2020

Anioł na Chrzest

Jak ten czas szybko mija, nie zdążyłam się obejrzeć a już minęły święta i Nowy Rok. W całym tym natłoku  zajęć nawet nie pokazałam co udało mi się stworzyć w tym czasie, a już nowe prace pojawiają się na tamborku.

Dziękuję też za każdą świąteczną kartkę jaką otrzymałam i mam nadzieję, że moje do Was trafiły bezpiecznie.

Dziś przychodzę do Was z uroczym aniołkiem. Wzór wybrała moja  przyjaciółka bo chciała wręczyć niepowtarzalny prezent na chrzest. Choć robiło mi się go w miarę szybko to jednak umęczyłam się konturami, ponieważ na wzorze były niedokładnie i byle jak narysowane co z przeniesieniem na materiał w niektórych miejscach było niemożliwe. Po oprawie całość prezentuje się tak...








Ściskam Was serdecznie :) w najbliższym czasie zamierzam nadrobić zaległości na Waszych blogach i przepraszam, że tak rzadko do Was zaglądam.

6 komentarzy:

  1. Wyszło pięknie. Nie widać, żeby kontury były jakoś źle nałożone więc perfekcyjnie wykonałaś pracę, której wzór Ci nie ułatwiał. Taka pamiątka jest najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piekny haft, pierwsze taki wzór widzę, śliczna pamiątkę Sylwio zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft, jeszcze nie widziałam takiego wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wzorek wyhaftowałaś :).

    Kontury potrafią dać w kość ale zawsze warto pocierpieć :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny obrazek, bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)