niedziela, 14 czerwca 2015

Książkowo ... nabytkowo :)

Oczywistością jest że drugą moją miłością są książki. Czytam wszędzie i wszystko co tylko można, tylko horrory i historyczne omijam szerokim łukiem. Niestety, a może i stety kupuję bardzo wiele książek, na każdej promocji jakiej tylko się da, więc nie mogłam ominąć biedronkowej wyprzedaży, w której książki kosztowały 4,99 :) W mojej Biedronce było bardzo mało ciekawych książek tylko kolorowani, historyczne i książeczki dla dzieci, ale takie nie warte uwagi. Oto moje nabytki :)






Jak widać swoje łowy uważam, za udane. Co tu dużo ukrywać, na takich skromnych zakupach jednak nie mogłam skończyć, jak dopada mnie szaleństwo zakupowe książek nie mogę przestać :) Odwiedziłam więc jeszcze Księgarnię internetową Znak, gdzie była akurat wielka wyprzedaż 60 %  taniej, jak również parę książek z wymiany i pojedynczego kupna :)







Najbardziej jestem przeszczęśliwa, że w końcu mam "Dziewczyny z Syberii" ponieważ zbieram całą serię z Prawdziwych Historii i jeszcze brakuje mi 3 książek. Jak również "Esesman i żydówka" również mnie cieszy, ponieważ uwielbiam książki z tematyką wojenną. Mój portfel piszczy, ale lubię ten stan euforii, gdy na mojej półce pojawiają się nowe pozycje :)

3 komentarze:

  1. Wybór naprawdę szeroki, łowy widzę udane. Życzę teraz żebyś znalazła czas i w spokoju rozkoszowała się lekturą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych zakupów też najbardziej by mnie cieszyły "Dziewczyny z Syberii" i właśnie"Esesman i Żydówka". Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy. Ja dosyć często odwiedzam antykwariaty. Mam swoje ulubione i zawsze coś się fajnego znajdzie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)