niedziela, 21 czerwca 2015

Nowy dzień, nowe postępy

Rozłożyło mnie chorubsko i niestety nie miałam siły, aby zrobić choć parę xx ale jak zrobiło mi się trochę lepiej to choć troszkę wyszyłam :) Dokończyłam wodospad wychodzący z młyna i troszkę zieleni obok.

Dziękuję za wasze wszystkie dopingujące komentarze, gdy je czytam chcę cały czas haftować, strasznie mnie to motywuje do dalszej pracy. Dziękuję Wam :)

Muszę się pochwalić, bo rozpiera mnie pełnia szczęścia, a mianowicie zostałam recenzentką czasopisma "Igłą Malowane" firmy Coricamo. Kupuję i kolekcjonuję te czasopisma od 2006 roku, później zaczęłam też wzbogać się o wcześniejsze numery i wyszło tak że posiadam gazety od 1999 czyli od roku powstania czasopisma :) Fakt, że teraz będę mogła pisać o swoim ulubionym czasopiśmie wzmaga mój apetyt. Wiele razy już korzystałam z wzorów zawartych w tych gazetach i szczerze polecam :)

7 komentarzy:

  1. Życzę dużo zdrowia żebyś mogła wyszywać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka przede wszystkim! Żebyś mogła bez przeszkód dokończyć obraz.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję...haft pięknie się zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia. Gdy mieszkałam w kraju też nabywałam wszystkie numery. Życzę zdrówka! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)