sobota, 14 listopada 2015

Kawa ...

Jestem kawoszem i to ogromnym, dzień bez kawy to dla mnie dzień stracony :) Herbata tylko zimną i tylko wtedy gdy jestem chora. Właśnie dzięki mojej miłości do kawy postanowiłam zrobić podkładki pod kubek, aby wnieść trochę koloru do szarości dnia :)

Tak właśnie postały kawowe zakładki :)



I muffinkowe, które widziałam u którejś z was na blogu i tak mi się spodobały, że zachciałam mieć takie same :) 



Zostało mi trochę serwetki więc powstała jeszcze zakładka do książki, również w muffinki. Zostało jeszcze zaczepić wstążkę i gotowe :)


17 komentarzy:

  1. Śliczne, szczególnie te podkładki muffinkowe:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace pięknie. Super i starannie wykonane. Podkładki muffinkowe prześliczne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mufinki są słodkie i urocze. Motyw który chyba nigdy się nie znudzi. Taki pozytywny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne podkładki :) i te z kawusią i te z muffinkami :* I zakładki też wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że produkcja idzie pełną parą! :) cieszę się, bo widać, że sprawia Ci to wiele radości :) ja już powoli biorę się za Twój list. Wybacz mi, że tak długo to trwa i jeszcze chwilę potrwa, ale mam ogrom pracy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne! A w muffinach się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pyszności dzisiaj zaserwowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace i jakie smakowite! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Niespodzianka u mnie na blogu. Sprawdzaj!

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja zaś kawy wcale nie pijam :).

    Piję tylko herbatę i, to zwykłą czarną bez cukru i musi był ciepła :).

    Podkładki kawowe super ale te muffinkowe ... cudowne i jeszcze zakładki :).
    Muszę poszukać czy u mnie są takie serwetki ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne prace :) Mnie oczywiście bardzo podobają się babeczkowe - cudne podkładeczki (bo kawoszem to ja nie jestem) Dziękuję za udział w moim Candy i życzę powodzenia podczas losowania :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Także uwielbiam kawę - właśnie wypiłam pierwszą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakładki przecudne:) A podkładki takie mam i ja:) Zrobiła je da mnie Agnieszka Wardzińska:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakładki, zakładki, zakładki....uwielbiam!!! podkładki też super, oryginalne.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)