środa, 11 listopada 2015

Niedzielne lenistwo

W niedzielę przy chwili wolnej postanowiłam zrobić coś z decoupage, czyli moja druga próba z tą metodą, jeszcze nie jest aż tak dokładnie jakbym chciała, ale z każdym kolejnym przedmiotem podoba mi się coraz bardziej.

Pierwsza powstała puszka, później żałowałam, że nie dobrałam jaśniejszej szarości, ale pasuje mi teraz do wystroju sypialni :)




Drugi to słoiczek dla koleżanki na urodziny, chciałam jej zrobić coś wyjątkowego, a miałam mało czasu by coś wyhaftować, więc powstało coś takiego :)



Obie prace prezentują się właśnie tak :)



Witam wszystkich nowych odwiedzających, jest mi bardzo miło :) Bardzo mnie to motywuje do wciąż to nowej pracy :)

5 komentarzy:

  1. wow! słoiczek dla koleżanki jest prześliczny! uwielbiam takie kolory, a grafika z serwetki wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne rzeczy :) sloiczek uroczy i na pewno bedzie sie koleżance podobal :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Ci wychodzi przecież :) Śliczne ozdoby, a koleżanka na pewno będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prace :) Ja do dekupażu nie mam przekonania, chociaż brałam udział w kilku warsztatach... ale nie lubię się brudzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten motyw serwetki, u mnie akurat na serduszkach gościła. Zarówno puszka jak i słoiczek są urocze. :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)