środa, 16 sierpnia 2017

Ślubne klimaty

Witam was w upalny upał :) Czy u was też żar się leje z nieba? U mnie jest 35 stopni  w cieniu :( Właśnie takim upałem zabrałam się za butelkę na ślub, niestety było to zamówienie więc musiałam ją zrobić bez względu na pogodę. Właśnie przez nią nic mi nie wychodziło, farba się gotowała, lakier nie sechł, wszystko przy niej szło mi nie tak. Gdy ją skończyłam dopiero odetchnęłam. A oto właśnie cała winowajczyni, czyli butelka ....







Użyłam do niej serwetki w bardzo intensywne róże, ubarwiłam perełkami w płynie i różnymi innymi dodatkami. Jak się wam podoba? Mam nadzieję, że obdarowanej osobie się spodobała bo to jednak jest najważniejsze :)

Dziękuję kochane jeszcze raz za wszystkie piękne życzenia,  pocztówki i prezenty :)

13 komentarzy:

  1. Butelka wyszła bardzo elegancka :) Nie zazdroszczę roboty w taki upał , nic dziwnego , że farba spływała !

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że się udało i wyszła pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu również upał. :( Butelka wyszła pięknie. Fajna, klimatyczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i wszystko szło nie tak. Ale! Butelka wyszła Ci naprawdę ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomimo cięzkiej przygody butelka wyszła świetnie. Delikatna i elegancka dzięki perełkom. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też jest nieznośny upał... Mimo ciężkich prób, butelka wyszła przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A u nas dziś deszczowo i dzięki temu chłodniej (jak dobrze) :)
    Butelka prezentuje się pięknie, na pewno sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna butelka :) Romantyczna :) U mnie dzisiaj siąpi deszczyk...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładniutko wyszło, pomimo upałów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie ją ozdobiłaś, będzie wspaniałą pamiątką!!

    OdpowiedzUsuń
  11. :) Świetna buteleczka, perełki w płynie? Pierwsze słyszę.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)