sobota, 5 sierpnia 2017

Urodzinowo

Dziękuję za wszystkie życzenia, miłe słowa i piękne prace jakie stworzyłyście dla mnie bym mogła się jeszcze bardziej cieszyć  tego szczególnego dnia :) Ilość jaką otrzymałam bardzo mnie zdziwiła, ale wywołała też ogromny uśmiech na twarzy. Zapraszam więc by usiąść z ciepłą herbatkę w dłoni na dłużej bo będzie co oglądać :)

Pocztówka od Teresy :)

 Pocztówka od Ewy Gawlik

Pocztówka i miła słodka niespodzianka od Beaty


Pocztówka od Karoliny

Pocztówka i piękne kolczyki (na które nie mogę się napatrzeć) od Janiny


 Pocztówka, z prawdziwie muzycznym wnętrzem i uroczy breloczek od Lidzi


Moc słodkości, figurki takie delikatne, aż bałam się ich dotknąć i to wykonane ręcznie i tak samo zakładka ręcznie malowana i do tego pocztówka od Agnieszki


 Pocztówka, moc prezentów, serwetek i przydasi, jak również urocze hafciki, które już znalazły miejsce na parapecie od Moniki



 Pocztówka od Sylwii

 Paka wypchana po brzegi, serwetkami, przydasiami, piękną zakładką i pocztówką od Agaty


 Pocztówka i serwetki otrzymałam od Agnieszki


Mam nadzieję, że was nie zanudziłam. Chciałabym podziękować z głębi serducha za piękne prezenty jakie otrzymałam, a których się nie spodziewałam DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ 💕💕💕💕💕

15 komentarzy:

  1. Śliczne prezenty i ta moc różnorodnych kartek ! Nie mogło być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne prezenty otrzymałas i karteczki :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Cudne paczuszki otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W blogowym świecie cudnie się świętuje. Piękne karteczki do Ciebie pofrunęły i moc prezentów. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie :) Miło otrzymywać takie wyrazy sympatii :) Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piekne dostałaś karteczki i upominki :) Cieszę się, że i ja mogłam taką do Ciebie wysłać :) Jeszcze raz wszystkiego najlepszego Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego:-) piękne upominki. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same śliczne kartki i inne wspaniałości.
    100 lat!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe kartki i wspaniałe prezenty do Ciebie dotarły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prezenty i karteczki :)
    Fajny pomysł z tymi kartkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mojej tu nie ma :(
    Piękności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, Twoja piękność również będzie, ale w drugim poście :)

      Usuń
  12. Przepiękne kartki i prezenty :). Nie wiedziałam że masz urodzinki w styczniu, haha bardzo dużo hafciarskich blogerek ma urodziny w styczniu xD

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba zostaw ślad po sobie :)
Wszystkie komentarze naruszające dobra osobiste lub wulgarne będą od razu usuwane.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)